Re: [NOVICE] Fetchmail -> sendmail

Nu fandt jeg ud af at jeg faktisk skulle have sendmail til
at køre først,
Kan man finde sendmail som RPM ??
Nå ja men nu har jeg downloaded sendmail som tar.gz pakket
den ud, læst et par README filer
gået ind i sendmails src diretorie og fyret en
sh Build
af hvorefter compileren starter, når den er færdig har jeg
fået et direktorie der hedder noget med linux, og i dette
ligger en eksekverbar sendmail fil.
Når jeg kører denne får jeg:
sslug@sslug obj.Linux.2.2.5-15.i586]# ./sendmail
Cannot open hash database /etc/aliases.db: Invalid argument
root... Recipient names must be specified
og den starter aldrig.
Hvilke filer skal jeg forske i ???
Findes der ikke en god dansk vejledning tilat sætte dette
program op et eller andet sted ??
Når jeg har kompileret src og fået et
/usr/local/sendmail-8.9.3/src/obj.Linux.2.2.5-15.i586/
har jeg så kompileret det hele ???

--
/Jesper Krogh
Student at DTU Denmark