Linux redhat som internet logon server for Win98!

Hej

Jeg kører Redhat 6.0 på min maskine, og vil gerne have det hele sat op,
så min lillebror kan logge på internet via min maskine. Men problemet er
at jeg ikke har den fjerneste ide om hvad jeg skal gøre. Jeg har prøvet
at rode lidt med network configuration, men jeg kommer ingen steder med
det.

Min comp:
celeron 375 (300A)
Asus P2B