Re: [NOVICE] Fetchmail

Det er faktisk en exit code 10 den kommer med: fra man
fetchmail:

       10     The fetchmail run failed while trying to do an SMTP
              port open or transaction.
Har du nogen ide om hvad det betyder ???
Jeg har chekket permissions på .fetchmailrc, det var den du
mente ikke ???

--
/Jesper Krogh
Student at DTU Denmark