Re: [NOVICE] Netværks ?

> UPS! Jeg tror jeg glemte at vedlægge URL'en, men her er den:
>
> http://www.bk-data.dk/p100/21.html

Jeg ved godt at takke brev vist nok ikke er så velset på SSLUG (båndbrede)
Men jeg vil bare lige sig et STORT TAK !!!
Jeg ved ikke hvad det er jeg har sat op, der er ikke så meget forklaring på
den side, men jeg har sat det om som der stod.
NU VIRKER DET !!!
Det bliver min pengepung glad for, nu har jeg ikke alle de små opkald på 4-8
sek. mere.
Endnu engang, fedt at når man har spørgsmål, at man sådan kan få hjælp
"derude".
Når jeg nu er færdig med min Datanom uddannelse og har været 5-10 år i job
kan jeg vel give lidt tilbage.

vh Henrik