Re: [NOVICE] Netværks ?

At 13:25 29-09-1999 +0200, you wrote:
> Har du sat et NetBIOS filter op i din router? Hvis ikke, så kan det meget
> vel være det der mangler.
>
> Denne hjemmeside giver en lidt kortfattet beskrivelse af hvad du skal
gøre.
> Du skal starte med at telnette til din router, og så gå ind i menu 21

Uuuha, det ved jeg ikke om jeg har sat, der er en del man kan sætte. Men det
er et forsøg værd.

??? Hvilken hjemmeside ???

UPS! Jeg tror jeg glemte at vedlægge URL'en, men her er den:

http://www.bk-data.dk/p100/21.html

---

Venlig hilsen / Kind regards

Jens Bang (sslug@sslug)

Freja Data                    Tlf./phone : +45 - 4046 - 3442
Guldbergs Plads 12 1. tv.     Fax        : +45 - 3537 - 7006
DK-2200 København N
Denmark                       Homepage   : www.frejadata.dk