LILO problemer med at starte Win98 på anden HD

Jeg er en nybegynder mht. Linux, og jeg har lige installeret Linus Red Hat
6.0 på min PC.

Linux som sådan fungerer fint, men jeg har problemer med at boote Windows98,
som jeg har på en anden IDE-harddisk (slave). Desuden har jeg en japansk
version af Windows95 på samme IDE-harddisk (master) som Linus, men der har
jeg ingen problemer. Jeg bruger LILO til at boote med fra MBR på den
harddisken, hvor Linus og Win95 er på.

Min konfiguration er som følger:
LILO: MBR af hda
hda1: Win95 FAT16 LBA (japansk Windows95)
hda2: Linux swap
hda3: Linux native
hda4: Extended
hda5: Linux native
hda6: Linux native
hda7: Linux native
hdb1: Win95 FAT32 LBA (dansk Windows98)

Når jeg indtaster Windows98's label (dk) sker der intet udover, at maskinen
skriver: "Loading dk"

Min LILO ser ud som følgende:
boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt
timeout=50
image=/boot/vmlinuz-2.2.5-15
 label=linux
 root=/dev/hda5
 read-only
other=/dev/hda1
 label=jp
 table=/dev/hda
other=/dev/hdb1
 label=dk
 table=/dev/hdb

Jeg har prøvet at lede på nettet for at finde nogle FAQ'er med samme problem
som mig, men det er ikke lykkedes. En anden konfiguration af LILO, hvor den
sidste linie er table=/dev/hdb1 ville ikke accepteres.

Kan det være fordi, Linux alligevel ikke kan "se" slave harddisken på trods
af, at den er specificeret som Win95 FAT32 LBA under partitionen?
Morten Keller Caspersen
Email: sslug@sslug