Re: [NOVICE] Jeg kan ikke mer, VIL IKKE MER !!!

Hej igen dette er hvad jeg får ved:

 cat /proc/devices

Character devices:
  1 mem
  2 pty
  3 ttyp
  4 ttyS
  5 cua
  7 vcs
 10 misc
 36 netlink
128 ptm
136 pts

Block devices:
  1 ramdisk
  2 fd
  3 ide0
  9 md
 22 ide1

Er det nogen hjælp ??

Jeg forstår bare ikke det med "netlink" jeg har jo ikke noget netkort
installeret ???

/Niels