laptop med skærmproblemer

Jeg har en toshiba satellite 4070CDT med et Trident cyber 9525 grafikkort jeg
har lige installeret Redhat 6.0 med en Xserver der virker. Mit problem er at
det ikke virker optimalt der er en del grafikfejl (afterstep) og når jeg
starter X er de grå felter et miskmask. og scrool baren i xtermen er helt
grynet og mærkelig.
Så jeg vil blive glad hvis der er nogle der kan fortælle mig hvordan jeg får
det til at se pænt ud

MVH Aslak