Re: [NOVICE] Forslag?

Kim Isdal Knudsen wrote:

> I kølvandet af mine virusproblemer her i den sidste tid
> har jeg besluttet mig for at omstille mig til Linux. Kan I
> SSLUG'ere anbefale nogle gode e-mail programmer i stil
> med MS Explorer? Er det muligt at der findes en mailer,
> der både henter og sorterer posten? Ikke som nu med fetch-
> og sendmail der jo skal konfigureres separat. Det skal lige
> siges at jeg gerne vil arbejde i X.

Netscape commnunicator har alt i et. Jeg ved ikke om Pine også
kan klare direkte pop3 og smtp aflevering.
Men selv syntes jeg at fetchmail+sendmail er uovertruffen,
idet det også kan klare lokal post og hente fra flere pop3 servere.

Af email clienter har man så et rigt udvalg, jeg foretrækker
dog de tekstbaserede, men KDE har sikkert også en bygget til KDE.
(Kmail ?)