Forslag?

I kølvandet af mine virusproblemer her i den sidste tid
har jeg besluttet mig for at omstille mig til Linux. Kan I
SSLUG'ere anbefale nogle gode e-mail programmer i stil
med MS Explorer? Er det muligt at der findes en mailer,
der både henter og sorterer posten? Ikke som nu med fetch-
og sendmail der jo skal konfigureres separat. Det skal lige
siges at jeg gerne vil arbejde i X.

Jeg husker, at her tidligere har været et indlæg om hvilke
linuxprogrammer, der kunne erstatte tilsvarende Windows-
programmer. Men det tiltag blev vist ikke færdiggjort, eller?
Hvis der findes et link, er jeg meget lydhør.

På forhånd tak.
Kim Isdal Knudsen