WIN98 / LINUX

Hvordan for jeg Windows ind pa min harddisk ?
Hvad skal jeg gore for at MSDOS kan se /dev/hda1 ?
Jeg har provet at kore fdisk fra en dos diskette. Men der bliver meldt "No space to create a DOS partition"

Jeg har lagt lilo i MBR
Kan jeg fa lilo til boote Win98 op ?

Min harddisk ser ud som folger:

Disk /dev/hda: 255 heads, 63 sectors, 1571 cylinders
Units = cylinders of 16065 * 512 bytes

   Device Boot    Start       End    Blocks   Id  System
/dev/hda1   *         1       192   1542208+   6  FAT16
/dev/hda2           193       209    136552+  82  Linux swap
/dev/hda3           210       248    313267+  83  Linux
/dev/hda4           249      1571  10626997+   5  Extended
/dev/hda5           249       350    819283+  83  Linux
/dev/hda6           351       376    208813+  83  Linux
/dev/hda7           377       478    819283+  83  Linux
/dev/hda8           479       580    819283+  83  Linux
/dev/hda9           581       619    313236    4  FAT16 <32M

Mvh
Niels