Mailing-liste

Hej med jer..
Er der nogen der kan svare mig på hvorfor jeg ligepludselig modtager 50 mails fra denne liste som Jeg ER frameldt.

Jeg var træt af alle de mails så jeg meldte fra... Jeg har ikke modtaget mails i et par uger. Nu, pludselig kommer der en kæmpe stak... Hvorfor ???

Med venlig hilsen
Jimmy Thomsen - netpower
sslug@sslug