Hjælp:55 ->75Hz refresh rate

Hejsa Linux guruer

Jeg har et 'lille' problem... Jeg har lige installeret SuSE 6.1og den starter fint op i X med KDE, der er bare det lille problem at den kører med 55Hz refresh rate... Ret belastende at kikke på... I Windos kører den fint 75Hz... Jeg har et Matrox G200 der kører 1600x1200 på en Hitachi CM641ET 17" skærm hvis det kan hjælpe... Er jeg nødt til at gå ned i opløsning eller er det bare en variabel i en obskur tekstfil som der ikke står noget om i min manual?

På forhånd tak

Yonzie

PS: Jeg cross-poster denne mail da jeg vil mene den hører ind under begge kategorier...