samba

Hej sslug'ere
Jeg har lidt svært ved at komme igang med med samba. Jeg har lånt en smb.conf fra
de eksempler der følger med Samba. Og jeg kan da også se Linux fra Windows men
jeg kan ikke accesse den. Er der ikke en der vil sende en absolut simpelt smb.conf her
 til listen? Så kan jeg se på den og bygge vidre på den. Den skal bare share en folder
og lade enhver logge på uden password, printning er der ikke brug for.
Håber der er en der kan hjælpe.