Re: [NOVICE] SCSI problemer

Thomas Schmidt wrote:

> Jeg forsøger at installere RH6 ovenpå en RH5.2. 5.2 kørte dårligt, så jeg hå
> Men under installationen går min computer i stå når den lige har konstateret
>
> Hvorfor kommer jeg ikke videre. Kan jeg ikke på en eller anden måde køre et

Tja, hvilken hardware,  hvilken scsi controller osv.

Fejlen "found 0 SCSHO hosts" betyder blot at den ikke fandt
nogle scsi controllere. Det kan der være mange grunde til.

PS. prøv at begrænse linielængde i ovenståede til max 67-72 tegn,
så følger den rfc/usenet standarder.
se http://www.usenet.dk/netikette/