SCSI problemer

Hej gruppe

Jeg forsøger at installere RH6 ovenpå en RH5.2. 5.2 kørte dårligt, så jeg håbede at 6.0 måske havde bedre understøttelse af min hardware.
Men under installationen går min computer i stå når den lige har konstateret at der er 0 scsi hosts. og scsi : detected total.

Hvorfor kommer jeg ikke videre. Kan jeg ikke på en eller anden måde køre et formateringsprogram før installationen?

På forhånd tak.

Thomas Schmidt