Re: [NOVICE] kppp skriver mærkelige tegn til mit modem.

hsh/sslug@sslug wrote:

>      Hej Linuxbrugere.
>
>      Jeg ved godt at jeg har spurgt før, men jeg har ikke fået noget
>      tilbage. Hverken at spørgsmålet var tåbeligt eller at fænomenet er
>      ukendt.
>      Er det normalt at det der står i konfigurationsfilen ikke bliver
>      sendt?
>
>      Jeg har et lille problem med kppp.
>
>      Når kppp sender ordre til mit modem skriver den nogle gange andre tegn
>      end der står i opsætningen.
>
>      Det betyder at modemmet ikke returnere et ok. Den prøver igen efter
>      time-out og normalt går det godt efter 3 eller 4 forsøg.
> [...]

Hej

Jeg aner intet om dette problem, men prøv under setup at vælge "modem query".
Jeg tvivler på at det hjælper, men det er da et forsøg værd. Tjek også at du
har de forskellige fonts installeret, hvilket jeg også tvivler på, men igen er
det forsøget værd.
Skriv hvis du får noget ud at det her.

Venlig hilsen
Michael Rasmussen