Re: [NOVICE] Træls!!!

>Jeg har installeret Gnome, men jeg synes bare det er træls at hver kan
>man starter det, starter Gnome også en filhåndtering og Gnome-manualen.
>Hvordan bestemmer man hvad Gnome skal starte op med???
>Simpelt spørgsmål vil mange nok mene, men det er altså pisseirreterende
>på en 486, for det tager en evighed!!!

såvidt jeg husker, kan man save session når man logger ud af Gnome, det der
køres ved save startes op igen når man logger ind næste gang.

Altså luk alle programmer, og tryk på log out, her er der en "radio button"
knap der hedder save session tryk på den og luk ned. Næste gang skulle den
kun starte det du havde kørende da du loggede ud altså ingen ting.

Hvis det lyder lidt kryptisk er det pga. at jeg ikke har brugt Gnome i et
stykke tid, og derfor køre på hukommelsen.

Håber det kan bruges

MVH
Gwaihir