Sv: Sv: [NOVICE] Hvad skal der til?????

Tja, jeg har prøvet at tilføje "Name resolve order = lmhosts host wins
bcast", men
det resulterede bare i at jeg ikke kunne komme ind på LINUX'en via
Windows... (Andre Computere)

Jeg har slået linien "Interfaces = 192.168.1.1/255.255.255.0" fra, så min
smb.conf nu ser således ud:

-- START --

[global]
log file = /var/log/samba-log.%m
lock directory = /var/lock/samba
share modes = yes
encrypt passwords = yes
smb passwd file = /etc/smbpasswd
workgroup = pwcdk
password level = 0
preferred master = 0
security = user
os level = 65
null passwords = no
dead time = 0
debug level = 0
domain master = yes
domain logons = yes
load printers = no
;Name resolve order = lmhosts host wins bcast
;Interfaces = 192.168.1.1/255.255.255.0

[fjong]
comment = Text-dokumenter
path = /home/document/
public = yes
writable = yes
available = yes
create mode = 0777
guest only = no
browseable = yes
only user = no

[web]
comment = Html dokumenter
path = /home/httpd/html
public = yes
writable = yes
available = yes
create mode = 0777
guest only = no
browseable = yes
only user = no

[root]
comment = Hele Linux box'en
path = /
public = yes
writable = yes
available = yes
create mode = 0777
guest only = no
browseable = yes
only user = no

-- SLUT --

Jeg kan stadig ikke logge på.
Igår kom Windows med en fejl, da jeg ville gå ind på LINUX'en, den skrev at
der var et ugyldigt parameter - hvad det så skal betyde ved jeg ikke, men
jog kom ikke længere!!!

Jeg har desværre kun tid om aftenen til at rode, da jeg er på arbejde hele
dagen!!!

Jeg håber vi kan komme viddere.

--
Thomas L. Jørgensen.