Re: [NOVICE] langsom printer-kommunikation

> Hvorfor vil du så bruge Linux maskinen som printserver for win95
> maskinerne? Kan du ikke bare sætte dem til at printe direkte
> til printeren?

> Mogens

Jo, det kunne jeg sikker godt, men så  får jeg garanteret bare noget
ANDET bøvl, såsom afvisning af jobs fordi én skriver en lang fil ud,
etc.

Kan det ikke være min SAMBA der skal trimmes? Kan man speede
SAMBA op? (ifølge dem selv er de jo så hurtige så hurtige...).

mvh.

Carsten