SV: [NOVICE] Mounting af FAT 32 drev

Mathias,

dosformatteret
> diskette....
> Det er sikkert også bare mig, der har gjort det forkert.
>
> Jeg skrev:
>
> mount floppy
>
> Det gik også meget godt indtil der skulle læses fra disketten.
>
> /Mathias Hansen

Der findes et program, der hedder mtools, der kan bruges til at læse
en dosformateret diskette.
Du kan ikke læse en dosformateret diskette med mount floppy, da det
garanteret er et Linux format
den er indstillet på at læse.

Da jeg sidder med WIN98 oppe for øjeblikket kan jeg ikke checke om
mtools er helt rigtigt, men prøv dette
hvis det ikke er rigtigt:
  find / -name *tool* -print
det skulle så gerne give dig det rigtige navn. Det er i hvert fald
ikke til at fejl af.

Villy