Kan jeg det

Hej

Vi har en 486/100 Sx, som jeg overvfejer at gøre til postserver, router til
ISDN og evt. filserver for vores system
Vi bruger både PC og Mac, men skulle jeg ikke kunne lave et fælles område,
hvor begge platforme kan gemme data.
Vi er 8 maskiner, deraf en PC, som den "gamle" skal betjene.

Er maskinen for lille til den opgave eller vil den med f.eks. 64 Mb ram
kunne klare det. ??

Præcist ønsker jeg at maskinen skal hente vores post hos vores udbyder og
fordele det til os internt i huset.
Hvilket prog egner sig til det ??

Derudover vil jeg også lade den styre adgangen til internettet, som er ISDN.
Nogle råd.??

Findes der software, således at den evt. også kunne klare backup.??

Og hvilket filsystem skal jeg benytte til fælles drev. ??

Hver enkelt opgave er jo ikke så krævende, back-up skal køre aften, når de
andre opgaver er overstået, posten hentes med fast interval, "router"
funktionen bør heller ikke være krævende, eneste jeg er lidt i tvivl om
bliver for meget, er filserveren.

Gerne henvisninger til HowTo

På forhånd tak,
Lars-Bo Jensen