Problemer med BeroFTPD

Hejsa,

Jeg er ved at sćtte webserver op, og jeg har et lille problem med
BeroFTPD...

Anomynous logins virker fint, men med real/guest logins siger den bare
"incorrect login", nogen derved hvad problemet er..

Jeg ved ikke vildt meget om Linux, da jeg fřrst lige har besluttet mig for
at see om Linux er bedre end AmigaOS til at křre webserver.

Hilsen
Rasmus Pedersen

--
<tsb>Rasmus "Sundown" Pedersen | EMAIL: sslug@sslug
<sb>A4000/060/50Mhz/MKIII/144mbFast/WB3.1/UWSCSI/32xSCSI-CDROM/4xSCSI-CDR/

Oxymoron: Pretty Ice-storm.