Fat 32

Hej!

Jeg har tænkt mig at bruge min weekend på at installere Linux.
Jeg har fået fat på Red Hat 6.0 og jeg har bare et spørgsmål. Det med Fdisk
og partitionsopdeling har jeg styr på, men jeg er ikke klar over om Red Hat
Linux 6.0 understøtter Fat 32.
Ikke fordi jeg har tænkt mig at installere Linux på en fat 32 partiton, men
for at have muligheden for at kopiere filer mellem Windows og Linux.

Er det korrekt er der kan være problemer med Voodoo Banshee-skærmkortet, som
jeg ellers er en lykkelig ejer af?

Send meget gerne et svar direkte til min mail-adresse:
sslug@sslug

/Mathias Hansen