RE: [NOVICE] begynderproblemer...

>1) Du kan sagtens installere en Redhat på en 420 Mb harddisk, men så går du
>efter min mening glip af en masse gode programmer/tools. Men under
>installationen har du mulighed for at vælge hvilke pakker der skal
>installeres, samt se hvor meget de fylder totalt.

Nu har jeg altså købt en ny 6,4 Gb harddisk...

>2) Det ved jeg intet om. Jeg benytter KDE desktop'en, som jeg kan anbefale
>til begyndere (som jeg selv)

Ok... så må jeg vel også hellere prøve det... Hvordan er det jeg skifter
til den ?
Jeg bruger Gnome nu...

>3) Til KDE findes KDErapper, som du kan finde på
>http://teledk.linuxberg.com/kdesoft.html under System -> CD rappers.

Fed side... der er jo næsten alt hvad man kan ønske sig af forskellige
programmer...

- og så lige en sidste ting: Med RedHat følger et program kaldet DiskDruid.
Hvor ligger det og hvad heller filen ?

/Brian Lindberg.