Sv: [NOVICE] Hjælp til total nybegynder med server

Hej Christian
Du skrev:
>så ville jeg spørge om der er nogle der gider at skrive en meget udførlig install og setup manual!!

Det er ikke så lidt du beder om.

Først vil jeg sige, at det er ikke fordi jeg ikke vil hjælpe folk i nød, men det er jo en mindre roman du efterlyser. Det er der jo mange, der har brugt mange mange timer, og dage på at lave. Så hvorfor ikke prøve en af dem.
Et valg kunne være at købe hæftet fra forlaget globe "Hurtig i gang med Red Hat". Eller gå SSLUG's side og find "Linux, friheden til at vælge", som er en udførlig beskrivelse Linux, og er skrevet så alle kan forstå det.
Der er en fordel ved at vælge en af de to, de er god som opslagsbøger, senere hen.
På den anden side, ved at efterkomme dit ønske, kunne jeg jo også udgive en bog, og hmmm :-)

Jeg vil ønske dig god fornøjelse.

MVH
Henrik Hansen