From: Brian Lindberg [mailto:sslug@sslug
Sent: 2. september 1999 09:07
To: sslug@sslug
Subject: [NOVICE] begynderproblemer...

Davser.
Jeg har netop installeret Linux RedHat 6.0, men der er et par ting der
undrer mig:
1) Jeg har fået at vide at Linux kan køre på næsten alle systemer fra 386
og frem, men så bør 420 Mb HD da også være rigeligt?
2) Hvordan bestemmer jeg hvilke programmer der kan vælges i programmenuen i
AfterStep ? (- og hvordan organiserer jeg dem i mapper?)
3) Findes der ude på nettet en cd-ripper og mp3 encoder ? Har nogen
eventuelt en adresse på såhn noget ?

På forhånd tak,

/Brian Lindberg.