Rage Fury 32MB grafik vs. Redhat6.0

Hej alle RedHat-guruer og skriftkloge

Nu har jeg lige læst det nye 69-kroners hæfte fra Forlaget Globe om den
røde hat 6.0

Men jeg kan ikke finde noget om mit grafikkort

ATI RAGE FURY 32 MB
(det er et AGP-kort)

Jeg kunne heller ikke finde noget i den tidligere version af 69-kroners
hæfte.

Betyder det så, at jeg kan køre RedHat på min maskine?

Som består af

Processor:    Pentium II  400Mhz
Bundkort:     Asus P2B
Lydkort:      SoundBlaster 64 PCI
Skærm:        Acer 77c
HD:           Quantum 6,4 Gb (2 Gb til Win98 og 4 Gb til Linux)
Grafikkort:   ATI RAGE FURY 32 MB, AGP
Netværkskort: D-Link DE-528CT PCI
CD-ROM-drev:  40* DELTA
senere
CD-brænder:   HP __den model pt. ikke besluttet___.
              Tips modtages mod virtuelle Grønne Tuborg. :-)
RAM:          2 moduler á 64 MB og 32 MB = 96 MB SD-RAM 100 Mhz
Tastatur+mus: Logitech Cordless
Printer:      Oki 4w og via netværk Oki 400ex

(Det var vist det hele)

Som sagt, hvilke problemer kan jeg møde, ved installation af RedHat6.0
Det er lidt andres erfaringer og secret hints jeg fisker efter.

Please afsæt lidt tid til at give mig et skub i den rigtige retning
(dvs. Linux's uransagelige veje)

Med snarlig linux-superbruger hilsner (Knock on wood :-)   )

Carsten Riis