Gået helt død i Linux-installationen

Jeg har allerede skrevet en gang om nogle problemer jeg er stødt på, og jeg
har da også fået nogle svar, men bare ikke _SVARET_.
Det er Disk Druid der driller mig. Det kan ikke se de partioner der ligger i
min extended partion, og derfor kan jeg ikke lægge nye partioner ind. Jeg har
så fået det udemærkede råd at bruge fdisk, men det hjælper kun for en kort
stund.
  RH 5.2 bruger nemlig Disk Druid til at angive mountpoints, men der kan
programmet stadig ikke se ind den extended, og derfor heller ikke se de
partioner jeg har oprettet med fdisk.
  Mit første spørgsmål er nu :
  Er der nogen, der ved hvordan man angiver mountpoints uden af bruge Disk
Druid. Eller på en anden måde omgå/undgå problemet

  Mit andet spørgsmål er :
  Jeg har under Disk Druid fået fejlmeddelelsen "Boot partion too large". Er
der nogen derude, der kan fortælle mig hvad pokker der går galt. Jeg fatter
det bare ikke. Kan det eventuekt have noget med af gøre at jeg kører Win98 med
FAT32 på mit C-drev

  Et billede af hvordan mine partioner ser ud kan ses i den tideligere besked
"Flere forskellige problemer ved forsøg på installation af RedHat 5.2"

PS.
En lille bi-ting. Kan man Reply på beskeder, hvis man bruger netaddress og kun
abnnomerer på listen Anounce, eller SKAL man abonnomere på den liste hvor man
vil svare på beskeder fra.

Fra en (som i nok har regnet det ud) meget grøn nybegynder

De bedste linux-hilsner
Lars E. Nielsen
sslug@sslug

Get free e-mail and a permanent address at http://www.netaddress.com/?N=1