Endnu et spørgsmål: WP

Hej,

Her er så det tredie og sidste spørgsmål i rækken denne gang.

Jeg har et problem med at køre Word Perfect under SuSE 6.1.

Under installationen (med tar xvf), får jeg beskeden: '2.x.x.x kernel
not certified. Continue?'

Herpå svarer jeg ja, og resten af installationen foreløber fejlfrit.

Men da jeg så skal køre det (filen hedder xvp), får jeg beskeden: Cannot
execute binary file.

Jeg starter det med kommandoen: sh xvp (Ellers skal det startes fra
shbin eller sådan noget). Hvad kan der være galt? Er det en forkert
kernel eller hvad?

Kan jeg og min kollega ikke se skoven for bare træer?

På forhånd tak,

--
Peter Hvenegaard Mikkelsen