LILO

Hej,

Jeg har et problem med konfigurationen af min LILO boot manager.

Jeg kører både SUSE Linux 6.1 og NT. Når jeg starter min computer finder
LILO bootmanageren kun Suse, men selv om jeg vælger den, starter min NT
bootmanager op lige bagefter, og tvinger mig til at køre NT - Det kan
man da kalde monopol :-).

Jeg kan kun starte Suse ved at bruge installations-disketten.
Jeg har prøvet at rode lidt med LILO.conf filen, men da jeg er absolut
novice på feltet, har jeg ikke kunne få ændret noget til det bedre.

Håber at nogen kan hjælpe!

--
Peter Hvenegaard Mikkelsen