Internet og KDE

Hej,

Jeg er en slags semi-novice.

Jeg har et problem med min Internet-opsætning under KDE på en Suse 6.1
maskine.

Mit modem ringer op og bliver forbundet, men jeg kan ikke
pinge noget som helst eller i det hele taget få hul igennem.

Så jeg tror at DNS'en er forkert konfigureret el. lign.

Jeg har dog angivet 2 DNS'er fra Image, og de kører fint under Windows.
Jeg har også været inde og rode i resolv.conf, uden effekt,
Hvad kan problemet være?

Jeg forsyner jer gerne med mere info.
Min kollega og jeg mener at have brugt så meget tid på det, at vi kan
tillade os at spørge her på listen :-)

På forhånd tak,

--
Peter Hvenegaard Mikkelsen