Re: [NOVICE] Netværks Installation af RH 6.0

>Den ene PC'er er en gl. 486 uden cdrom og derfor ville jeg gerne lagge Linux
>ind via netvark, hvordan gribes det an ? Hvis der er en eller anden der har
>lavet en lille howto eller noget lignende ville jeg vare meget taknemmelig
>for en kopi.
>
>Jeg har en maskine der er oppe at k0re med RH 6.0 og planen var den skulle
>bruges som server for installationen.

Siden det er RedHat 6.0 vi snakker om - skal du lave en boot disk til med med
det image der hedder bootnet.img (netboot.img ?) - og vaelg det rette option!

Har det ikek lige foran mig nu - men det er hverken http, eller ftp! (der er
vist kun en mere udoever det ...err...maaske 2 .. - sorry!)

saa skal han blot angive navnet paa din maskine, og stien til i386' diret!

Jeg er ikke helt sikker paa hvordan det fungerer uden en DNS server...du kan
sandsynligvis slippe ved at angive din IP addresse (som du kan se ved at
skrive /sbin/ifconfig) istedet for navnet!

Held og Lykke!
"Martin