From: Ulrik Mailand [mailto:sslug@sslug
Sent: 22. maj 1999 14:29
To: sslug@sslug
Subject: [NOVICE] KDE og RH 6.0

Jeg har lige opgraderet til RH 6.0

Jeg vil gerne køre KDE som standard desktop, men hvordan sætter jeg det om
under RH5.2 havde jeg .Xclients filen der specificerede hvilken desktop der
skulle starte, bruges den fil ikke længere i RH6.0.

Hvis man stadig styrer desktoppen med .Xclients vil jeg blive glad hvis der
var en der gad sende mig en kopi af deres hvis man bruger KDE.

På  forhånd tak for hjælpen.

--
Ulrik Mailand
sslug@sslug