Re: [NOVICE] Flere forskellige problemer ved forsøg på at installere RedHat 5.2

Lars Erik Nielsen wrote:
>          C:\        Primær      4097MB     FAT32
>
>          Extended   Primær      3964MB
>
>             D:\     Logisk      1949MB     FAT32
>
>             E:\     Logisk      509MB      FAT16
>
>          *  /       Logisk      185MB      EXT2
>
>          *  /usr    Logisk      627Mb      Ext2
>
>          *  /home   Logisk      627MB      Ext2
>
>          *  swap    Logisk      66MB       Linux Swap

Så vidt jeg husker SKAL / være en primærpartition. Jeg synes også at
mindes, at Linux af én eller anden grund kun vil håndtere fire logiske
partitioner per extended partition.

Martin

--
Anyone who has realised the importance of Esperanto
is morally obligated to work for it.