Re: [NOVICE] Installation af Linux

Thorkild Hansen:

> i Linux bogen under afsnittet "Installation fra CD-rom" står der beskrevet:
>
> "Hvis du ikke kan boote fra CD-drevet må du i stedet bruge en bootdiskette.
> Den kan laves i DOS udfra filen boot.img, der ligger på CD'en i biblioteket
> /images."
>
> Det kan jeg ikke få til at fungere, al den stund, at filen boot.img har
> størrelsen 1,474.560 byte og der kun er 1,457.664 byte til rådighed på en
> nyformatteret diskette.

Der burde også stå at man på en DOS/Win-maskine laver
opstartsdisketten med programmet RAWRITE der ligger i kataloget
DOSUTILS på CD'en.

Jeg kan ikke huske hvordan man gør på en Linux-maskine.

God fornøjelse,

Jacob

    --  E-post:           sslug@sslug            --
    --  Web...: <URL:http://hugin.ldraw.org/Jacob/>  --