Hvorfor stopper min RH-installation midt i det hele ?

Jeg ville blive meget glad hvis nogen kunne hjælpe mig med dette problem.

Jeg har prøvet mange gange installere RH-Linux på min computer. Men hver gang
går det galt. Installationen kopierer mellem 20 og 100 MB pakker og går derefter
i stå midt i det hele.

Det sker hvadenten jeg under installationen vælger arbejdsstation eller custom.

Det kan ikke være CD-skiven da jeg har prøvet med flere forskellige (både RH5.1
og RH5.2). Jeg har skiftet mit CD-ROM drev uden at det hjalp. Den harddisk
jeg installerer på er en gammel Maxtor 514MB. Jeg har tidligere installeret
Linux på
den samme harddisk på en ældre computer uden problemer. Scandisk kan ikke finde
nogen fejl på harddisken.

Jeg har harddisken siddende som slave af en større harddisk som jeg bruger til
Windows.

Processoren er en AMD K6-2.

Alle forslag modtages med tak.

Med venlig hilsen