Problem med SuSE

Hejsa

Efter at have installeret SuSE 6.1 på min Fujitsu P166 kan jeg slet ikke få
kontakt med min mus og dermed heller ikke starte X. Det er en ganske
almindeligt PS/2 mus, og den virker fint i DOS/Windows. Jeg har i Yast
konfigurationsprogrammet afprøvet alle de forskellige indstillinger, som
relaterer til musen, men uden held. Har nogen en gos ide til hvad jeg kan
gøre?

Mvh. Søren Larsen