Re: [NOVICE] Gimp, Applixware, SBlive! m.fl...

Det er buyware, enten gennem SuSE eller f.eks. www.applix.com

> 4)
> Hvordan definere jeg hvilke biblioteker en bruger må se, gennem en ftp-
> tilkobling over inter/intranet????

Dels gennem rettigheder på filer/kataloger (prøv "ls -l" den vil
vise disse). Se i kapitel 4 i linuxbogen for mere om dette.

Men i ftp er det også et spørgsmål om opsætning af den ftp-daemon du anvender,
og med intranet/internet er det afhængif af de services der kører.
(web, samba,....)