b?rbar og internet

    Jeg har et problem med at koble min compaq presario 1240 til internettet.

Der er internt modem og min linux-version er den fra "Hurtigt i gang med Linux".

N?r jeg bruger KDE f?r jeg f?lgende meddelelse i en dialogboks:
kppp has detected a 'lock' option in /etc/ppp/option,
This option has to be removed since kppp takes care of device locking itself.

Hvordan fjerner jeg denne 'lock'?

venlig hilsen

Ruben