KDE lyd

    Er der nogen der ved hvorfor lyden i KDE ikke virker?  Jeg kan køre
media-playeren og høre en wav fil og jeg kan bruge cat (som beskrevet i
Sound-HOWTO) til at sende .au filer til lydkortet og det virker også, men
systemlydene i KDE kan jeg ikke høre (ved at trykke på test-knappen).
Lydmodulerne virker altså fin, men KDE vil ikke finde dem?!  Jeg tror, det
er en config-fil, hvor man fortæller, hvilken lyddevice KDE skal bruge,
eller lignende.  Det er et lille problem, men jeg kunne godt tænke mig det
virkede.

Hilsen
Elias Naur