Sv: [NOVICE] FAT32-drev

>    Jeg har læst et sted (en ældre HOWTO), at man ikke kan mounte FAT32-
>drev fra linux.  Jeg har problemer med det (-t vfat), så jeg kunne godt
>tænke mig at vide, om det er rigtigt.
Jeg kan ikke sige hvorfor du har problemer. Men jeg kan komme til mine FAT32 drev, som jeg bruger som fælles drev mellem Windows 98, NT og Linux RedHat 5.2.
Mine drev er "mountet" som "vfat" og der er både skrive og læse rettigheder til disse drev.
Prøv at læse om det i dokumentationen der følger med linux. Der er det ret godt beskrevet.