xfree86 3.3.3.1

Hej !!1

Hvor kan jeg download free86 3.3.3.1
vil i ikke give mig en links til den side

Er det bare mig heller kan jeg ikke finde den inde
på http://www.xfree86.org/cardlist.html)

(Det er nok bare mig)

jeg håber i vil hjælpe mig,

P.S Jeg er lige begyndt med
Linux, så jeg håber i vil svare på mine dumme spørgsmål.

M.V.H Simon Kristensen

Få din egen gratis email på http://www.mail.forum.dk