Re: [NOVICE] FAT32-drev

Elias Naur wrote:
>     Jeg har læst et sted (en ældre HOWTO), at man ikke kan mounte FAT32-
> drev fra linux.
Sludder, vrøvl, FUD og idioti! :-)

> Jeg har problemer med det (-t vfat), så jeg kunne godt
> tænke mig at vide, om det er rigtigt.
Nu har jeg ikke selv adgang til et lignende system, men jeg vil gætte
på, at virker -t vfat ikke, så gør -t msdos. Det er jo ikke lige sådan
at gætte. Mount kunne godt gøre lidt for at gætte selv. :-)

Martin

--
Anyone who has realised the importance of Esperanto
is morally obligated to work for it.