[NOVICE] Red Hat 6 og Initio 9100/UW ctrl.

>Jeg så i et tidligere spørgsmål fra dig/jer, at du har lagt RH6.0 på
>maskinen. Det er kerne rev. 2.2.5 - hvorfor så gå tilbage i udviklingen
>til 2.0.37pre ? Jeg forudser problemer med en del af applikationerne i
>RH6.0 hvis du "down-grader" ...

Det var også det jeg selv tænkte på. Men jeg vil jo gerne have mit CD-
rom drev til at spille under Linux. Min nuværende Linux-inst. var jeg nødt til
at køre fra harddisken, da min SCSI-ctrl. ikke er understøttet.

>Hvis det stadig er den SCSI-controller der driller - jeg ville nok prøve
>en anden vej end en ældre kerne - men har ikke selv erfaringer med
>Linux/SCSI :)

Jeg er meget åben for eventuelle andre forslag. Hvis min Initio 9100/UW
en dag kommer op at flyve, så ville det være helt super. :-)

Mvh.  Kim Isdal Knudsen