2.037pre-kernen og... :-)

Frank Damgaard har rådet mig til at hente 2.0.37pre-kernen flere gange.
Det er nu sket. Jeg sidder her med Alan Cox's kerne i gz-format. Hvordan gør jeg
helt præcist trin for trin for at lægge kernen ind? Jeg er, som I sikkert har læst i mine
tidligere posteringer herinde, ikke særlig skrap til Linux (endnu). Så jeg håber på jeres
overbærenhed med hensyn til dette sikkert dumme spørgsmål. :-)

Mvh.  Kim Isdal Knudsen