ingen startx

Hej Linux - gruppe

Jeg er en dreng på 16 år, som er begyndt at interressere mig
for linux, men jeg har det problem at mit skærmkort, ikke er på
listen, når jeg køre linux -install. Det gør at jeg ikke kan køre "startx"

Jeg har prøver 5 andre skærmkort, men det dur bare ikke !!!
Kan i hjælpe mig, med at finde en anden driver, eller en driver
som er på linux cdén, som kan bruges. (det vil jeg være meget glad for)

Det er en :

Diamond AGP
A70 speedstar
8mb ram
Sis 6326

Jeg håber i vil hjælpe mig !!!

P.S hvis i gør, vil i ikke gør jeres "linux - sprog" lidt let, for mig da jeg
ikke er så god til linux ENDNU.

sslug@sslug
eller sslug@sslug

P.P.S i må gerne sende driveren direkte til mig.

M.V.H
Simon Linde Kristensen

Få din egen gratis email på http://www.mail.forum.dk