[NOVICE] Hvordan stopper jeg min dns pollution?

Jeg har i min /etc/named.conf for hver zonefil følgende stående:

zone "mit.hjem" {
      type master;
      file "named.hjem";
};

osv.

Jeg ved at der i 2. linje skal indsættes et eller andet der gør at named
ikke snakker sammen med andre navneservere, og fortæller dem om mit domæne;
mit.hjem

Hvad skal der stå?

Hilsen Mads