RE: [NOVICE] KDE og Enlightment???

>No go, desværre: KDE tillader ikke andre window managers end sin egen.

Øøøv! :( Har de planer om at åbne for muligheden? Eller har det
noget at gøre med QT?

>Gæt.

Well slap me silly and call me.... Should have told myself that!! :==)

>Du kunne jo prøve med StarOffice (http://www.stardivision.com). Den er
>ret brugervenlig, omend jeg må bekende, at jeg tidligere foretrak Office
>97. Nu er jeg dog en hel del mere til LaTeX. Prøv det i stedet, hvis du
>har mod på noget, der er lidt anderledes. Jeg kan også varmt anbefale
>LyX, der giver LaTeX et grafisk interface, næsten som man kender det fra
>"normale" tekstbehandlere.

Kan den åbne office 97/2000 dokumenter (doc,dot,xls osv.) ???? Rart at vide
før jeg begynder at d/l de 70mb!!

Ellers tak for hjælpen!

Gurjinder Singh