make xconfig

Hej igen..

Jeg er så uheldig at eje et lasat 1280 a/b og bliver derfor nødt til at
patche
min kernel, jeg har fulgt den løsning på problemet der har været posted i
sslug.ppp men er stødt på et par problemer, indtil videre har jeg kunne løse
dem
( installere make osv.) men nu er jeg kørt fuldstændigt fast.
når jeg prøver at skrive 'make xconfig' sker følgende:

sslug@sslug linux]# make xconfig
rm -f include/asm
( cd include ; ln -sf asm-i386 asm)
make -c scripts kconfig.tk
make[1]: entering directory '/usr/src/linux-2.2.5/scripts'
gcc -Wall- -Wstrict-prototypes -02 -fomit-frame-pointer -c -o tkparse.o
tkparse.o
tkparse.c:37 stdio.h: No such file or directory
tkparse.c:38 stdlib.h: No such file or directory
tkparse.c:39 string.h: No such file or directory
make[1]: *** [tkparse.o] Error 1
make[1]: Leaving directory '/usr/src/linux-2.2.5/scripts'
make[1]: *** [xconfig] Error 2

hvad gør jeg nu, når jeg mangler de filer ?

V.H.

Nick